30 lipca, 2025

Obowiązek wdrożenia EZD RP, KSeF i automatyzacja obiegu faktur – jak przygotować się na nadchodzące zmiany?

Obowiązek wdrożenia EZD RP i integracja z KSeF to jeden z najważniejszych etapów cyfryzacji w administracji publicznej. Od 1 lutego 2026 r. korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) będzie obowiązkowe, a wiele jednostek stanie przed wyzwaniem wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD RP) i automatyzacji obiegu faktur kosztowych.
19 czerwca, 2025

Obowiązek wdrożenia systemów klasy EZD od dnia 1 stycznia 2028

Z dniem 1 stycznia 2028 roku wejdzie w życie obowiązek stosowania systemów klasy EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją) w jednostkach sektora publicznego. Wymóg ten wynika z nowelizacji przepisów dotyczących cyfryzacji administracji publicznej i ma na celu pełne przejście z obiegu papierowego na obieg elektroniczny w procesach związanych z dokumentowaniem i archiwizacją…