Korzyści dla twojej organizacji

Konfiguracja i wsparcie dla EZD RP

Pierwsze uruchomienie

Przeprowadzona przez nasz zespół konfiguracja systemu EZD RP zapewni Twojej organizacji prawidłowe działanie systemu oraz oszczędzi czas związany z wdrożeniem. Wykorzystaj doświadczenie naszych specjalistów.

Wsparcie w całym cyklu życia aplikacji

Świadczymy kompleksowe usługi utrzymania systemu i wsparcia użytkowników systemu EZD RP. Zakres wsparcia dopasujemy indywidualnie dla Twojej organizacji.   

Poznaj zakres naszych usług.

Zakres uruchomienia

Konfiguracja KUiP Katalog Użytkowników i Podmiotów

Konfiguracja podmiotu
Słowniki stanowisk
Konfiguracja komórek i struktury organizacyjnej
Dodanie użytkowników
Konfiguracja uprawnień

Konfiguracja w zakresie administracji

Konfiguracja JRWA w opcjonalnymi podteczkami
Konfiguracja cenników
Konfiguracja szablonów wydruków
Konfiguracja szablonów książek nadawczych
Konfiguracja rejestrów i uprawnień
Konfiguracja grup dystrybucyjnych
Konfiguracja zastępstw
Konfiguracja metadanych
Konfiguracja procesów
Konfiguracja ustawień globalnych m.in. powiadomienia, sprawy, zadania
Konfiguracja słowników
Integracja z ePuap
Konfiguracja szablonów raportów
Konfiguracja zadań grupowych
Testy wydajnościowe EZD RP

Szkolenia

Prowadzimy szkolenia stacjonarne i online z obsługi systemu EZD RP, dostosowane do poziomu zaawansowania uczestników. Zakres tematyczny oraz czas trwania każdorazowo dopasowujemy indywidualnie do potrzeb konkretnej grupy.

Zakres usług wsparcia dla EZD RP

Świadczymy usługi utrzymania systemu EZD RP oraz wsparcia jego użytkowników. Oferujemy pakiety serwisowe – wybierz wariant najlepiej dopasowany do potrzeb Twojej organizacji:

Pakiet podstawowy: obejmuje regularne aktualizacje systemu EZD RP, zapewniające zgodność z najnowszymi wersjami, poprawkami bezpieczeństwa oraz wytycznymi NASK
Pakiet Standard: obejmuje realizację zleconych prac konfiguracyjnych w terminie do 3 dni roboczych oraz zapewnia wsparcie w wymiarze 8 roboczogodzin miesięcznie
Pakiet Premium: zapewnia priorytetową realizację zleconych prac konfiguracyjnych w terminie do 1 dnia roboczego oraz rozszerzone wsparcie w wymiarze 16 roboczogodzin miesięcznie

Usługi wsparcia świadczymy zdalnie za pomocą infolinii oraz poczty email.

Umożliwiamy zbudowanie indywidualnych pakietów.

Konfiguracja i wsparcie dla EZD RP

Często zadawane pytania

Czy w ramach usług wsparcia wykonujecie aktualizacje do najnowszej wersji EZD RP?
Tak. Jeżeli instalacja jest wykonana w infrastrukturze klienta musimy posiadać odpowiedni dostęp.
Masz inne pytania
Skontaktuj się z naszym Zespołem doradców